En liten planerad söndag

Idag så har jag lite saker planerat. Undrar om jag kommer hinna med allt?
Först så ska jag gå till centrum och köpa nya hörlurar till min Ipod. Sen så ska jag laga min jacka och en tröja. Det är inte sönder så mycket men på jackan så har fickan gått sönder lite och på t-shirten så har det blivit ett hål i sömmen, så det ska jag laga. Jag vill också ligga i solen lite så att man får lite mera färg. Sen i eftermiddag så ska vi ut och springa med Moa. Vi tänkte dra ner till Alby, springa och sen bada. Det var väl allt. NU är det dags att köra igång. Vad ska ni göra denna varma dag? Puss och kram, Åsa


Postat av: Lina Sederholm

Hejhej, ida jag skulle behöva din svarta t-shirt så vi kan skicka dom på tryck! jag skulle kunna komma förbi er och hämta upp den typ imorrn?

2009-06-29 @ 23:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu