it`s over

Jag kan inte fatta det, ingen mer vårkonsert. Åsa började gråta och jag lite men jag vet inte hur jag ska tycka. Kommer nog gråta mer på avslutningen.

Idag är vi lediga men vi måste till skolan i alla fall och ha slöjd, jag är inte klar med min väst som jag syr men jag ska bara sy i knappar och knapphål sen är jag klar även om jag inte gillar modellen på västen så mycket.

Idag har Stina sin studentmottagning så vi måste laga lite mat. // Ida


Hur många gånger kan ett hjärta krossas och ändå fortsätta slå?
- När jag hör din röst



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu