let me see you

Idag hade jag tänkt att jag skulle sola hela dagen men mamma och pappa skulle till Sickla och kolla på en ny spis så Åsa och jag hängde med. Det blev lite shopping på H&M, där vi båda köpte jeansshorts och Åsa köpte en skjorta. Sedan åkte vi till Siggersta Gården (tror jag) och fikade, vi var på ett scoutläger där en gång, typ 2001.


Vi kom hem vid 16 och nu ska Åsa och pappa ut och springa en stund och sen blir det middag, jag och Åsa ville ta med oss mat och åka till Strand eller Alby men mamma ville inte så då blir det inget, vilket är tråkigt.

Kanske åker och badar ikväll i alla fall // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu