Ny hobby?


Det började med att jag gjorde bilden uppe till höger på Bilden och nu är hela min garderobsdörr full med dessa bilder. Alla bilder är tagna av mig eller Åsa förutom på paret som kysser varandra, blev nöjd med alla och det är väldigt enkelt. Jag skriver ut bilder och sen målar jag på med kladdkrita, fast jag använder nästan inte färgen svart för man gör färgade skuggor men det är skit kul, kanske min nya hobby?
Jag funderar på att skriva ut en bild på Bella och Edward och göra. // Ida

Postat av: Vera

Hej! Sorry för reklamen men jag tror att vår twilight-blogg kanske skulle kunna vara nåt som du gilar. Just nu har tre stycken tävlingar där man kan vinna fina twilightrelaterade priser! Så kika gärna in till oss: www.thetwilightsaga.se

Hade bra!

2009-06-11 @ 23:35:49
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu