Nyinköpt

Det blev ju lite shopping idag och nu tänkte jag visa er. Ida och jag köpte likadana jeans shorts och jag köpte också en skjorta. Det var rea på H&M så shortsen kostade bara 49,50 kr och skjortan kostade 98,50 kr. Förut hade shortsen kostat 198 så det var billigt. Minns ni förrut när jag skrev om hur jag tyckte det var så fint med linne, shorts och skjorta? Nu kan jag ha det själv :). Är super nöjd med skjortan. Skorna är från Jerns och det var mina bal och vårkonsert skor men nu kan jag använda dem till vanliga kläder också, dom är super sköna men lite stora men det stör inte så mycket. Ha en bra lördags kväll, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu