Sista dagarna

Igår hade vi jätte roligt hos Nelly och ni får se bilder när jag lagt in dem på datorn. Vi satt och pratade uppe på deras stora balkong, gjorde tacos och pratade lite mer. Det blev inget bad men jag har ändå fått ont i halsen precis som Åsa.


Jag måste ha ätit något konstigt hos Nelly för när vi skulle sova hade jag skitont i magen och senare på natten kräktes jag men det är ganska bra nu, ska gå till skolan i alla fall. Vill inte missa de här sista dagarna, tänkt det är bara 2 dagar kvar sen är de slut. Peace out // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu