Sitter på jobbet...

och har lunch, vi har haft det ganska länge men vi väntar på att Janne och Nicke ska komma tillbaka. På förmiddagen har vi städat en gård, soppat och rensat ogräs.
Igår fick vi reda på Gymnasiet och jag kom in på Spånga och Åsa på Enskede Gård så man är glad, vi skulle fått brev via posten men vi fick inget så då gick vi in och kollade via internet. Jag fick nästan panik för jag hittade inte min inloggning, trodde att den var i datarummet men så ligger den såklart mitt under näsan på mig i mitt rum.
Jobbar på // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu