Tillbaka i stan

Ida har ju redan skrivit om Midsommar helgen kortfattat men jag tycker att den inte behöver beskrivas mer än så. Vi hade jätte tur med vädret i alla fall. Det var sol både lördagen och söndagen med bara någon kort skur.
Idag så var vi tillbaka på jobbet och vi fick ett nytt tillskott som sagt. En tjej som heter Matilda och hon ska jobba två veckor. Vi hade tur, hon var också ett Twilight fan.
Vi jobbade lite med en tvättstuga på förmiddagen som vi ska fortsätta med imorgon och på eftermiddagen så jobbade vi utomhus. Jag och Ida spolade av en gårdsplan. Sen så belönades vi med glass, tack Janne. Nu ska jag fixa naglarna lite innan det är dags att dra sig till sängen. Inte riktigt än men Ida och jag går och lägger oss vid 22. Puss och kram, Åsa


Postat av: emelie

har inte sett den än

2009-06-22 @ 23:03:18
URL: http://bitteremzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu