Allt på en och samma dag

God morgon!

Iförsig så har jag varit vaken ganska länge, sedan 8:30 kanske. Vi har ätit frukost och sedan så ska vi städa. Ida har åkt till hallen för att kolla på sina tjejer när de har match. Jag ska väl också ner till hallen senare vid 16 för att se herrarna spela, mamma sitter i sekriteriatet också. Ikväll ska vi till Nordharna och kolla på melodifestivalen. Ska bli kul, det var ett tag sedan vi träffades. Skulle egentiligen vara hemma hos Moa men det blev ändrat. Vi får göra nått nästa vecka:).
Igår så åkte jag, mamma och Ida till stan för att leta efter balklänningar och vårkonsert klänningar. Mamma var inne på att vi skulle hyra klänningar till balen och lägga ut lite mera på vårkonsert klänningarna. Jag hittade en jätte snygg turkos klänning på Beond retro och Ida hittade en klänning på SALT. Och vips var vårkonserten klar. När vi skulle gå tillbaka till bilen så såg mamma genom ett skylt fönseter ett par balklänningar så vi gick in och provade. Jag hittade en jätte fin bronz-brun klänning och Ida hittade en rosa. Ni får kanske se bilder sedan. Vi hittade allting på samma dag.
Puss och kram, Åsa

Postat av: erika

de är schyst, själv har man ju knappt ens börjat titta på balklänning... men vi har iallafall några månader kvar. när är eran bal?

2009-03-14 @ 11:48:21
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu