På gott och ont

Hej!

Det känns som det var väldigt länge sedan jag skrev men jag har en väldigt bra ursäkt rill detta, jag läser "Så länge vi båda andas" och man vill liksom inte göra något annat än att läsa. Jag har bara 64 sidor kvar så den är nog snart utläst.

Igår var jag i hallen från kl 11-18 och jag kollade på flickor 97 för jag är tränare för deras målvakter och sen var det herrmatch och nu är det säkert att våra herrar kommer gå upp i div. 1 vilket är jätte kul! Vi åkte över till kusinerna i Vendelsö och kollade på när Sverige röstade skit, hur kan man rösta på en låt när man inte ens hör vad hon sjunger.

Idag spelade vi match i Liljeholmen mot Spårvägen och det gick inte bra. Men det är bara att glömma den och se fram i mot nästa match. Nu ska jag plugga lite.

"I`ve never been perfect but neither have you"
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu