Städa, städa, städa

Hej på er!

Nu är vi klara med städningen. Jag dammade min bokhylla och det behövdes och jag dammade också min fönster hylla. Eller det kanske heter fönster bänk men hur som helst så ska vi nog snart äta innan vi åker bort till hallen. Våra kompisar ska komma och titta på våran match och det ska bli kul för jag vill att de ska veta vad Ida och jag gör. Vi kommer nog inte komma hem förrän typ vid 21 så vi missar lite av Melodifestivalen men det är ju "bara" andra chansen och det tycker jag inte är så viktigt. Det enda jag tänker på är att jag inte vill att Caroline af Ugglas ska gå till final.

Många tycker säkert att städning är det tråkigaste man kan göra men jag tycker det är ganske kul. Det blir rent och snyggt och man blir nöjd när det är det. Personligen så hatar jag när det är oordning, jag får typ panik, haha. Pappa har fixat sommarjobb åt oss som fastighetsskötare på hans jobb och då städar man ganska mycket tror jag. Stäng in mig i ett rum som är fullt med saker som jag kan slänga och rensa så bir jag överlycklig, jiippie. Mina kompisar har ju inte så mycket ordning i deras skåp i skolan och jag blir helt galen på det. Vill ta ut allt och slänga gamla saker. Jag skulle passa som städare. Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu