A total mess

Sitter här och snörvlar med en massa näsdukar framför mig, förskyllningen känns nästan värre idag. Jag vaknade 8.45 och försökte somna om men det gick inte för jag var tvungen att andas genom munnen och jag kan bara inte somna så.


Så jag gick upp vid 9 och åt frukost, mamma, pappa och Åsa var redan uppe och när mamma och Åsa var klara åkte de iväg med första gången skräp till återvinningscentralen. När de kom tillbaka lastade vi in andra lasset och mamma och Stina tog bilen medans jag, Åsa och Tommy gick till återvinningscentralen. När vi var klara åkte vi en snabbis till centrum och köpte fika och present till pappa som fyller år på måndag.


Igår upptäckte vi att det var vattenskador i golvet i köket så idag har vi ägnat en stor del till att riva upp det och nu lägger vi på ett nytt. Det är helt kaotiskt när man ska lägga mat för...

Matbordet står i vardagsrummet liksom alla bestick, tallrikar, glas, verktyg(eller vad man ska kalla det) m.m. även kylen och frysen står där, diskmaskinen är i tvättstugan, skafferiet är ute i förrådet. Det ända som kan vara i själva köket är bara spisen och ugnen.   

Hoppas ni hängde med  ; ) // Ida  


Postat av: Moa

angående designen - hehe, tack så himla mkt <3

2009-05-02 @ 19:44:00
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu