Brända axlar och sång

Eftersom jag satt 2 och en halv timme ute i måndags så fick jag färg men jag hade inte smörjt in mig så noga så jag blev bränd på axlarna. Inte så skönt när jag ska sova eftersom det gör lite ont när jag ligger ned men jag tror det har börjat släppa.
Idag så har vi varit hela dagen i Nacka aula för att öva till vårkonserten, det gick ganska bra. Vi blev kvar ganska länge eftersom vi 9:or övar på vår egen låt sist. Den börjar sitta riktigt bra. Jag både längtar och inte längtar till vårkonserten. Jag vill inte att den ska komma eftersom det är den sista vårkonserten men samtidigt vill jag det för jag tror att den kommer att bli så bra. Samma sak med hela skolan. Det är lite vemod. Jag vill sluta för jag känner att det är dags att lämna klassen men jag vill ändå inte göra det för jag går i en sådan bra klass, kommer sakna alla.
Skolan känns ganska meningslös nu. Vi gör ingenting på lektionerna, vi skulle kunna sjunga hela dagarna egentligen. Matte, NO, engelska gör vi inget. På franskan så tittar vi bara på film. Vår SO lärare vill ha oss och det har jag inget emot. Snart sätts betygen och vad ska man göra då? Fast jag behöver ha slöjd och sen så att vi har bild skadar inte heller. Men annars så är det ingenting vi kan göra i skolan förutom att sjunga. Jag har ingenting emot att sjunga, jag vill kunna mina saker på konserten. Nu ska jag läsa lite. Puss Åsa


Postat av: Erika

Tack (:

själv kommer man typ inte ihåg hur din såg ut skäms

2009-05-27 @ 23:37:19
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu