första maj

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, kanske lite tidigt men jag gör ändå inget speciellt just nu. Känner mig ganska trött i huvudet eftersom mitt halsont som var i början av veckan nu har övergått i en förskyllning. Det är skit jobbigt, jag går runt och nyser hela tiden och spenderar näsdukar i flertal. Ja, ni vet hur det kan vara. Jag känner mig även väldigt varm men det är inte feber utan nog för att jag har varit ute mycket i solen idag, men det var verkligen ett perfekt väder för att riva ut köket.


Jag har bestämt mig för en sak, jag ska sluta bita på naglarna. Och nu menar jag det, jag vill inte ha fula och korta naglar utan långa och vackra. Men jag måste verkligen försöka för rätt som det är kommer jag på mig själv med att bita. Jag får knarka tuggummi så jag inte biter ; ) jag målar även på nagelstärkare från ACO som stärker naglarna, som sagt, och det gör att jag inte biter dessutom gör de ju naglarna starkare och att de tål mera.

Nu ska jag gå och fixa mig för natten, Peace // Ida   

"Is it over yet, can I open my eyes?"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu