Fredag? nej, redan lördag

Gud vad skönt det är med helg men jag måste plugga en hel del så helgen kanske inte alls blir så skön.
Idag slutade vi tidigare för vi gjorde inget speciellt på engelskan, satt bara och läste i Text Book för jag var klar med allt. Jag gick till centrum och prisberäknade min måltid till hemkunskapen, medan Antonia följde med Åsa hem för att jobba på vår låt som vi ska göra på vårkonserten. När jag kom hem hjälpte jag dem med låten och vid 16.30 gick hon hem och 17.30 befann vi oss i centrum för att jobba lite på Tyrold dagen, vi satt och sålde hembakta kakor och sålde lotter. Vi skulle egentligen vara klara 19.30 men vi fick gå hem 18.20 (kanske?) så dagen har varit ganska chill kan man säga.


Kollade nyss klart på Mr. And Ms. Smith som är så himla bra, en av de bästa filmerna jag vet. (efter Twilight då) Nu ska jag snart gå och lägga mig, har som sagt massa pluggande framför mig imorgon.
// Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu