home again

Kom hem för ungefär en timme sedan men jag har kollat igenom alla bloggar som jag läser, längst tid tar TwilightNews eftersom den uppdateras så mycket och jag blev verkligen glad när jag läste att Breaking Dawn ska bli film.


Uppe i Hälsingland har det varit bra, igår var det riktigt varmt och jag satt ute och solade, det blev även lite sådant på eftermiddagen idag och det syns också! ; ) I torsdags var vi och shoppade på Variant där de har jätte billiga och snygga kläder.  Det blev såklart mycket kortspel men inte så mycket skolarbete gjort men vi är ju lediga på måndag så jag får plugga då.


Jag tog med mig Twilight upp till stugan och jag läste nästan hela vägen hem idag så jag har bara ett kapitel kvar som jag nog ska gå och läsa nu. Imorgon tar jag väl an mig När jag hör din röst. Kram // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu