IP med vackert väder

Nu var ännu en fredag slut. Eller den är inte slut men nu börjar helgen. Idag så var vi på IP från kl 11:30 fram till 14 ungefär. Vi gjorde alla klassiska grenar som kula, längdhopp, kast med liten boll, 80 meter, 800 meter och det jag fasar mest för HÖJDHOPP! Hatar verkligen det. Jag hoppade en höjd och sen var jag nöjd. Annars så gick alla andra grenar bra. Innan vi åkte till IP så hade vi musik i 2 timmar sen gick vi och lämnade matteboken och NO böcker till vår lärare. Eftersom matsalen inte hade öppnat så övade vi på vår egen låt. Den börjar bli väldigt bra nu.
I helgen så har jag inget planerat förutom att jag ska jobba på nattcaféet på lördag. Ska försöka sitta ute i solen så mycket som möjligt och nu ska jag smörja in mig. Jag ska försöka läsa ut min bok. Vi ska ju ha bra väder i helgen och vi hade tur med vädret idag på IP. 8:orna var där igår och då var det kallt och regnade men idag var det sol och varmt. Jag har fått mycket färg i ansiktet. Vad är era planer för helgen? Ska ni ut och sola i det fina vädret? Puss Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu