Read or not to read?

Då var ännu en vecka slut och idag är det en månad kvar tills vi slutar 9:an,      buhu :,( Det känns verkligen sorgligt, så lite tid kvar med den här klassen som vi har gått med i 6 år.  
Idag gick jag upp 10.30 och efter att jag hade ätit frukost åkte jag med mamma till återvinningscentralen och slängde lite skräp från köket, i veckan kommer det några och sätter upp luckor och sen kan vi nog göra ganska mycket själva men jag vet inte riktigt. Idag har jag jobbat mycket med hemkunskapen och den är helt klar förutom att jag måste gå till ICA imorgon och kolla vad en zucchini kostar, så det känns skönt för det ska vara inne den här veckan. Men jag har inte ens börjat på religions arbetet i SO men jag får jobba stenhårt den här veckan på det och försöka vara klar.


Jag funderar på om jag ska läsa The Twilight Saga igen men jag vet inte om jag har tid just nu, men jag får nog göra tid för den är så bra. den första New Moon trailern ska ju komma i mitten av maj har jag hört så det är bara att vänta. Kram // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu