Slutet på ännu en vecka

Jag känner mig faktiskt ganska trött, ska nog snart gå och lägga mig. Tänkte nog läsa lite också.
Idag så gick jag upp 8:30 för att hinna äta frukost och fixa mig lite innan jag skulle iväg till kyrkan för att jobba på kyrkcafét. Jag var där 10-14 ungefär och jag hade jätte trevligt med Emilia och Sophia. Sen så åkte jag hem. Hemma så hade de kommit ganska långt, de hade kört bort med skräpet och nästan lagt tillbaka allt golv. Vi tog ju bort parketten och tog bort undergolvet och nu la vi tillbaka parketten. Vi tittade på Allingsås-Hammarby, den femte och avgörande semifinalen och Hammarby förlorade, skit också. Efter matchen så gick vi till en thai resturang och åt middag, väldigt gott. När vi kom hem så åt vi tårta. Pappa fyller ju år imorgon så vi firade han idag istället. Han fick en ryggsäck och nya spinningbyxor i present. Nu ska jag dra mig mot sängen. Puss Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu