Vi river hela haket

Rubriken får blir det. Från Petters låt ni vet...
Ja idag så har vi rivit köket. Har ont i mina händer eftersom jag har dragit ut massa spikar, inte med mina bara händer men man får ont i händerna om man ska hålla hårt i en tång många gånger. Det gick ganska fort endå. Så nu är vi utan kök i ca 3 veckor eller nåt sånt. Och jag kommer inte kunna baka på hela tiden, stackars mig.Vädligt fint väder idag annars och det var ju bra, vi bar ju ut grejerna och fixade dem. Imorgon ska vi åka bort med allt till återvinningsstationen. Puss Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu