A rainy day


Foto: Åsa
När jag gick hemifrån idag och det var kallt, blåste och regnade/snöade så tänkte jag ”fan vad jag hatar november!”
Nu är liksom höstens skönhet borta och man bara väntar på snön men innan den kommer får man slaks och blöt och kalla dagar, så jag såg inget positivt med november men sen kom jag på en sak…

Det är två veckor kvar tills vi ska och se New Moon, det känns så nära men är ändå så långt borta.

Om 45 minuter är det Niklas mat på SVT1 som vi brukar se för det programmet är ganska bra, han ger bra tips i alla fall. Men innan det har jag tänkt baka havrebollar // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu