Snart iväg

Ska snart gå till bussen och åka till skolan. Ska ha utvecklingssamtal, jag vet väl ungefär vad jag förväntar mig. Hade tänkt gymma sedan men Ida vill inte eftersom vi har fullt upp i helgen och det tyckte jag också + att jag vill vila mitt knä. Har bokat in en tid på Hammarbys behandlingscenter nästa fredag och vet ni vad undersökningen kommer kosta? 700 kr!!!. Men jag vill inte ha ont längre så det är kanske priset jag måste betala.


Postat av: Erika

sv: Ja det gör hon verkligen :D

2009-11-06 @ 19:52:41
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu