Stökigt i köket

Fy fan! Rent utsagt!
Jag är så jäkla trött! Ska direkt när vi kommer hem från kören gå och lägga mig. Sov inte så dåligt igår natt men var bara så trött när klockan ringde i morse och jag hade lite svårt att somna igår kväll, var helt enkelt inte trött. Plus detta så har jag ju stått och bakat hela dagen, det blir man också trött av men som tur är jag ledig på torsdag och fredag förrutom mitt utvecklingssamtal på fredag. Så jag tänkte ta det bara lungt, har inte så mycket plugg vilket känns väldigt skönt just nu.


Postat av: Nadine

Sv: Haha, ofta du känner Madde? Jag spelar tillsammans med henne i både handbollsakademin & i Skogås! Hälsa henne från Nadine, om du möter henne haha. Kram!

2009-11-02 @ 20:08:10
URL: http://vivalanadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu