You are beautiful in every single way


Är nu hemma efter en lång dag i skolan, när jag och Julia skulle ta bussen hem vid Klarabergstrand så visade det sig att den inte gick för vi har stadsbesök av Rysslands president, tror jag, så det var bara att gå till tunnelbanan.
Varför ska Stockholms befolkning behöva "lida" när de kommer stadsbesök? Visst att det är Ryssland men ändå.  

Stukade typ foten på idrotten idag, skulle göra ett rundhopp över en plint och när jag landade vek sig foten. Gjorde riktigt ont i början men i slutet av lektionen band min lärare foten så jag har lite stöd i alla fall, blir dock ingen träning för mig idag vilket alltid är tråkigt men har en del pluggande att göra. Så nu ska jag sätta igång // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu