091020


Tagen av mig
Idag hände en riktigt bra sak, skulle egentligen haft prov i växt-och djurliv men läraren var sjuk så det blev framflyttat tills på torsdag (förmodligen) Behöver verkligen pluggar mer till det provet så det känns jätte bra för mig. Blir så irriterad på att alla lärare lägger in prov veckan före höstlovet!
Hade i alla fall bara 3 lektioner idag och kommer ha det imorgon också för lärarna i idrott och kretslopp har utvecklingssamtal med sina elever. Men det blir ingen slö eftermiddag för mig endå, har fortfarande mycket att plugga.

En sak måste jag ta upp, det finns några i min klass som inte pratar när vi ska disskutera. Jag kan köpa att man kanske inte vill säga framför hela klassen men när man är bara 5st i en gupp kan man väll säga något. Blir så irriterad på sådana människor.

Har ni sett nya klippet från New Moon föresten? Det hittar ni här En månad kvar nu!// Ida


Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? / fröken bitterfitta

2009-10-20 @ 18:44:06
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu