Big dreams, high hopes

Är hemma nu efter att ha varit hos syrran i Uppsala hela dagen, kom dit vid 1-tiden ungefär och då åkte vi till Uppsala centrum eller city, vad man nu vill kalla det, och shoppade lite. Det första vi gjorde var att fika, sedan shoppade vi loss. Jag köpte en långärmad, basic, tröja och en kofta från Kappahl plus, i Uppsala finns NewYorker (överlycklig) och där blev det en lila polotröja. Orkar inte ta bilder nu så ni får se hur de ser ut imorgon.
Var tillbaka i deras lägenhet kl 17 och då gjorde vi mat och när alla var mätta blev det 3 gånger Buzz, vilket är kul. Vi spelade två och två och mamma och jag fick inte vinna någon gång men jag klarar mig, det kommer väll fler tillfällen.

Imorgon har vi match kl 12.30 i Eriksdalshallen och vi har tänkt åka kommunalt dit för det är ingen svår väg och det tar inte så lång tid heller. Det betyder ingen lång sovmorgon imorgon och det är ju alltid trist. Kram // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu