Where did my money go?


Det här shoppade jag i Umeå: halsduk från Indiska som kostade 159 kr. Gick in i alla affärer och kollade efter en sådan här halsduk och det var först på Indiska som det fanns en.
Väskan är från Accent och kostade 149kr istället för 299kr, så blev väldigt nöjd med den. Sjalen är köpt på Rut m. fl. och den kostade 99kr.
Men jeans leggingsen är jag nog mest nöjda med, de kostade 199kr/st och visst ser de ut som riktiga jeans? De hittade jag på Nicole. // Ida


Postat av: Nadine

Sv: Aha, men vilket lag spelar du i då? :)



Kram

2009-10-30 @ 15:19:49
URL: http://vivalanadine.blogg.se/
Postat av: Nadine

Sv: Aha, men gud.. då har vi säkert träffats flera gånger haha :) Fast nu spelar jag i Skogås...

2009-10-30 @ 19:29:09
URL: http://vivalanadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu