Hektisk söndag


Tagen av mig
Ja, den här dagen har minsan varit hektisk! Gick upp kl 10 och åt frukost och kl 12 var vi på gamla skolan och hade körrep, sångerna börjar sitta nu fast vi får ha noter på konserten som är nästa söndag.
Repet pågick till 15 och sen var det hem äta och packa och åka till Sprallenhallen som ligger vid Eriksdal och spela match mot Bolton, vi förlorade tyvärr och jag fick stå första halvlek men byte sen själv i andra för jag tyckte inte att det gick bra. Vi har alltid ett ganska bra försvarsspel men vi gör för få mål framåt så vi måste jobba på det.

Mamma och pappa kom till hallen lite innan matchen för de har varit i stugan i Hälsongland den här helgen och nu är min älskling hemma igen. // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu