Krykor hela dagen

Skriver nog ett litet längre inlägg idag för jag har en sak att förklara.

Igår på träningen så var det kanske det näst sista anfallet jag gjorde, jag skulle hoppa och skjuta. När jag sedan landar på vänster benet så landar jag med lite lutning åt vänster och jag känner att utsidan av knät tar störta delen av min vikt. Det jag lite ont men jag kör ett anfall till, då skjuter jag inte. Gör ont i vänster knä men inte så jätte farligt, tänker att det ska gå över tills imorgon.

Det gjorde det då inte, utan det blev bara värre. Det började med att jag kände när jag vaknade att jag inte kunde sträcka ut vänster benet. Det tar helt enkelt stop och sen när jag skulle gå till toaletten så kan jag inte stödja på benet, mitt knä bara viker sig. Allt slutar med att jag går med krykor hela dagen. Jag kan inte sträcka ut benet, det tar bara stopp. Jag kan gå utan krykor men då har jag benet väldigt mycket böjt och jag försöker gå så normalt jag kan. Får se hur det är imorgon, men det är inte svullet eller något. Vi vet inte riktigt vad det är men jag får se om det gå över. Ska prata med min idrottslärare imorgon och fråga om vad hon tror att det är och sedan får jag se om jag går till skolsyster också.
 Jag tänker att ibland händer sånt här, det finns inte mycket att göra åt. Jag och Ida har klarat oss så bra ifrån alla skador så det var väl dags att bli drabbad. Nu ska jag trösta mig själv med lite cashewnötter. Puss och kram, Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu