Mörkare tider väntar



Så där mörkt var det när jag gick ut och hämtade tidningen imorse och det var bara 2 grader! Så det var bara att plocka fram mössa, halsduk och tjockare vantar men jag frös ändå när jag stod och väntade på bussen.

Hade spanska första timmen och i slutet fick vi se resultaten på provet som vi gjorde för två veckor sen, hade inga stora förhoppningar men trodde inte jag skulle få IG men jag ska inte hoppa av utan fortsätta kämpa, eller försöka i alla fall. 
Nu blir det matte och engelska // Ida
 


Postat av: syrran

här har det faktiskt snöat från och till under dagen, så de så

kram

2009-10-13 @ 18:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu