Umeå 26/10 - 29/10


Måndag:
Vi blev hämtade av Katrine och Agnes och när vi kom till deras hus fick vi reda på att vi skulle laga mat med Agnes för det var bara vi som skulle äta. Efter maten försökte vi spela Tjuv och polis och Monopol Junior men det gick inget vidare. Jag och Åsa ville se Svärdet i stenenYoutube men Agnes gillade den inte så vi såg inte klart den. Kvällen slutade med att vi läste.


Tisdag:
Elin kom med flyget från Stockholm och när alla var klara åkte vi ner till stan, Åsa och jag lunchade med farmor och sedan möte vi upp Agnes och vi gick och shoppade. Jag köpte lite saker som ni får se sen. När vi hade gått i alla affärer så gick vi in på Skopunkten och prövade en massa högklackade skor. Sedan blev vi hämtade av Elin och de blev middag och Monopol som jag vann, att spela Monopol kommer nog bli en tradition mellan mig, Åsa, Agnes och Elin nu, spelade ju det när de var här för ca två veckor sedan.
Blev också lite Singstar och sedan She´s the man.


Onsdag:
Vi hade egentligen tänkt gå på bio den här dagen men det fanns inga bra tider så vi lätt bli, blev istället en dag på stan igen. Vi gick till caféet Stationen som hade jätte god varm choklad. Vi köpte ansiktsmask och hårinpackning på Åhléns och efter middagen hade vi ett mini spa. Sedan blev det 4 Grey´s Anatomy avsnitt.

Idag:
Det blev våfflor till frukost sedan en promenad innan vi såg ett till Grey´s avsnitt, sedan åkte vi till flygplatsen. Tack för 3 härliga dagar tjejer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu