Armband

På senare tid så har jag börjat använda armband mer och mer, nu får ni se mina favoriter!
 
De första två är från Taizé och jag har dom alltid tillsammans. Det kinsesiska tecknet betyder Light och sen är det ett ljusblått Taizékors. På andra bilden så använder jag inte alla samtidigt men förra tisdagen gjorde jag det. Mina två Frälskarkransar använder jag mest tror jag, den till höger har jag gjort själv. Det blåa och gula är från Rom när jag var där på Konfimations resa, alla dessa armband har något med kyrkan att göra egentligen. Det sista träkorset fick vi sista kvällen i Assisi. Jag älskar verkligen alla dessa armband! Puss Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu