Att vakna obehagligt

Är just vad jag gjorde idag, vaknade kl 8 av att jag hade ont i magen, ville så gärna gå upp och bara ta en Ipren men eftersom magen är tom så kräks jag då. Så jag fick gå ner och äta lite yoghurt innan jag kunde ta tabletten och sedan lägga mig igen, tog ändå ett tag tills jag somnade för den verkar ju inte direkt. Kom upp ur sägen kl 11 och medans jag sov städade Åsa och pappa på övervåningen(tack så mycket)
Har inget speciellt inplanerat idag, ska gå och köpa hundgodis till Rulle för jag har börjat Klicketträna honom, det gick ganska bra igår men då matade jag honom med hans mat och den är inte så lockande idag, ciao // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu