Bilder från dagen

Jag hade tänkt köra Ett Foto I Timme idag men det blev inte så men jag har tagit många bilder idag som ni nu ska få se.

Min hylla som snart ska komm upp på väggen.

Uppsatt, nu ska den bara fyllas med saker.

Klart! Tyckte det blev fint, även om den är lite full med saker.

Pussel byggadet började igår kväll och nu får ni se vägen från 1000 bitar till ett pussel.

En bit på väg.

Nästan klart.

Färdigt! Det är så roligt att lägga pussel. Det här var ett konturpussel och det hade som ni ser inte raka kanter utan det var en svans kontur. Lite knepigare än ett vanligt pussel men det gick. 

Jag gjorde en jätte god äppelkaka som nu är slut. Det var en cocos äppelkaka, väldigt enkel. Om ni vill ha receptet så säg till.

Rulle får avsluta dessa bilder. Så här brukar han ligga ibland, så gulligt.
Hoppas ni tyckte det var bra, dessa bilder summerar det mesta som vi gjort idag, förrutom att ha varit och tagit upp potatis och rösta i Kyrkovalet, var det någon mer som gjordet? Puss och kram, Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu