Det blir knappt en gång i veckan

Jag bloggar inte ofta nu, det var förra onsdagen jag skrev sist men jag hade tänkt skriva igår men Ida hann före.
Idag så hade jag halv studiedag så jag slutade samma tid som förra veckan, 11:20. Jag började kl 8:40 med engelska och sen hade jag livsmedelshygien. Jag åkte till centrum där jag gick på apoteket för att köpa nässpray och halstabletter. Jag har också fått ont i halsen och jag orkar inte med det! det är så jobbigt och i helgen så ska Ida och jag iväg på träningsläger i Katrineholm. Det är verkligen nu man inte vill bli sjuk. Men jag tror att det absolut inte är svininfluensan för pappa hade ont i halsen i lördags men det gick över på ett dygn och sen blev han täppt i näsan och samma sak med Ida. Hon slutade få ont i halsen efter en dag så jag hoppas att det är samma ska med mig.
Det har varit lite segt i skolan den här veckan för vi skulle ha varit i bageriet och bakat på måndag och tisdag men våra kläder hade inte kommit. Vi måste ha speciella kläder när vi är i bageriet. Så i måndags hade vi lite personlig hygien och vi kollade på maskinerna i bageriet. Igår gick vi igenom alla redskap igen och sen fick vi åka runt i stan och kolla olika priser på fyra olika konditorier. Det var roligt, min grupp gick hela Skeppsbron. Vi gick från NK till gamla stan, det är inte så långt men man blev lite trött i benen men vi hade tur med vädret.
Igår så var jag på återträff med min Taizé grupp och vi tittade på massa roliga bilder från resan. Jag tänkte träna efter mötet men eftersom jag fick ont i halsen så gjorde jag inte det och jag ska inte träna idag heller, Ida ska inte träna heller. Nu tänkte jag gå bort med lite skräp och sen ta en dusch. Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu