Frågetecken

Vad ska man göra? Jag tycker bloggen känns så tråkig, det finns andra saker man kan skriva om än om bara vad man gör på dagarna. Jag försöker fundera ut någonting annorlunda men bloggen är som en dagbok på nätet, man ville dela med sig av det man gör och man vill att andra ska läsa det annars skulle man inte skriva.

En sak som jag tänker på är att både Ida och jag skriver väldigt detaljerat, det kanske inte behövs. Man kan bara skriva att ”Idag var jag i skolan”, man behöver inte dra ut på det och skriva värsta meningen om att ”Idag så började jag då och jag hade det, det och det. Nu när jag verkligen tänker efter så är det jätte tråkigt men vad ska man skriva då? Alla inlägg kommer att blir så korta men kanske så är det bättre att skriva kort men att blogga många gånger istället? Som om man tar Foki, hon har korta inlägg men det står ganska mycket i dem och hon har mycket bilder. Gillar hennes blogg mycket och kollar den ibland men inte hela tiden. Hon har hittat en egen nisch, som är jätte cool. Det känns som att det kommer mer och mer bilder, det är inte på mig eller på Ida men bara bilder som vi tycker är fina att visa, men jag tror inte att vi kommer börja bli en foto-blogg men det tåls att tänka på. jag ska försöka bloggar oftare och ha kortare inlägg, det verkar som att det blir mera roligt då att läsa. Puss Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu