I won't hesitate no more, no more


Är skit trött så ska strax gå och lägga mig, började 7.45 idag och fick gå upp kl 06 vilket inte var så kul. Men slutade tidigt, 13, och det var otroligt skönt!
Kvällen har jag spenderat med att ladda ner lite musik, bla Anberlin , The Fray och Snow Patrol. Har haft typ ett album med var och ett av banden men ville ha lite flera. Kl 20 kollade jag med Åsa på Idol och sedan lite på en film som gick på TV3 ”Man Of The House”. Hann även med lite Viva La Bam innan jag gick upp.
Nu håller jag på att somna här vid datorn till Shakira // Ida
(Gissa viken låt rubriken kommer ifrån)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu