Inte 100%

För mig blir det inget Katrineholm, vilket känns jättetråkigt och bara dumt. Det är så roligt på träningsläger men jag tycker det känns onödigt att åka dit när man inte är 100 % så jag stannar hemma istället. Pappa ska vara borta lördag-söndag så det blir bara mamma och jag hemma, det blir ganska skönt tror jag.

Idag hade jag kort dag, jag slutade 13:20. Började tio i tio med idrott då jag inte skulle vara med eftersom jag är förkyld och jag hade med mig lapp men jag var med i alla fall. Försökte att inte köra på fullt ut men jag har svårt att inte göra det. efter idrotten så åkte vi tillbaka till skolan, min gympasal ligger inte på samma ställe som skolan utan vi får åka 4 tunnelbanestationer för att komma dit. Lite jobbigt men det funkar, vi har lång tid efter idrotten och de dagar vi har idrott så har vi det första lektionen. Men som sagt så åkte vi tillbaka till skolan och åt lunch, hamburgare och efter det hade vi svenska då vi tittade på en film som vi ska skriva en filmrecension på.
Idag ska alla Stinas saker upp till Uppsala, pappa har hyrt en släpvagn tror jag. Får se om jag får plats i bilen för jag vill följa med. Man märker inte hur mycket man saknar en person förrän den är borta, jag saknar Stina ganska mycket och flyttade väl för 2 veckor sen. Hon och hennes kille har bott i hans 1:a men nu ska de flytta till en 3:a och idag ska vi köra upp alla hennes saker. Sen ska jag köpa en godispåse och dränka mina sorger i för att jag inte åker med till Katrineholm, snyft.
Nej, jag skoja men jag vill ha en godispåse i alla fall. Puss och kram, Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu