Inte lika illa, instämde jag, men illa nog


Vet knappt om jag vill lägga upp de här bilderna för jag tycker det verkligen inte blev bra. Bilden med Jacob och Bella blev Jacob ganska lyckad men Bella, förlåt Kristen, hennes näsa och haka gör jag helt fel. Jag blev väldigt nöjd med bakrunden dock.
Bilden på Bella och Edward blev kanske lite bättre men vet inte vad jag gjorde med Edwards mun, har han fått en läppförstoring eller? Bellas haka blev inget bra igen och Edwards öra ser helt kostigt ut. Men ni måste förstå att det är ganska svårt att måla med kladdkritor eftersom de inte har någon "spets".
Ska ta Rulle på en promenad nu // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu