Nytt

Ja, nu ska ni få se bilder på min nya jacka och jag slänger samtidigt in en bild på min klocka som jag köpte för 2 veckor sen tror jag.

Denna kostade ca 1000 kr men mamma hade 25% rabatt så det blev ca 700 istället. Jag älskar den verkligen och jag tycker att den passar mig jätte bra. Blev helt kär i den när jag såg den på. Kragen tycker jag är super snygg!

Klockan använder jag varje dag, den är från UR&PENN och kostade 400 men den var nedsatt med 100 kr. Puss Åsa

Postat av: nelpan

skit va fin jacka, e den varm? skulle vilja ha något liknande till vinter, vart köpte du den?

2009-11-08 @ 12:57:28
Postat av: Åsa

Den är från Kapphal men jag tror den inte finns kvar

2009-11-11 @ 17:01:06
URL: http://tvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu