Tidig morgon

Jag är redan vaken, vakande vid kvart i 8. Orkade inte sova längre så jag tog datorn och satte mig i sängen, ska nog snart gå ned och äta frukost. Igår på matchen så fick jag en tjejs arm under min näsa. Det var en ganska hård smäll och jag trodde att jag hade brutit näsan, men det har jag inte utan jag har helt enkelt fått en hård smäll så jag är lite öm men det blir bättre. Ondast gör det mellan näsborrarna, ni vet typ brosket som sitter där, om jag rör lite gran så gör det ganska ont.  Men sådant händer, det var inte hennes mening, hon skulle skjuta och jag sprang dit och fick hennes arm i ansiktet, att det gjorde helvets ont är en annan femma.
Om det är någon som har kollat så la jag inte in min fredags outfit förrän en lite stund sedan, fick helt enkelt ingen tid och som Ida har sagt så har vi inte suttit vid datorerna.
Idag så ska vi gå till kolonilotten och ta upp potatis och jag ska sätta upp en hylla från IKEA som jag ska ha i mitt rum. Vad ska ni göra denna fina dag? Nu är det dags för frukost! Kramar, Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu