Tidig tisdag

Tydligen så bloggar jag dåligt, iallafall enligt Ida. Jag tycker själv att jag bloggar mindre än vad jag gjorde förut men kanske har jag tappat den känslan att behöva blogga varenda dag. Har kanske tappat lusten att skriva ett inlägg så fort jag sätter på datorn. Ofta så bloggar jag kanske några gånger i veckan men jag tycker att jag skriver långa inlägg då. För när jag verkligen bloggar så rinner det ur mig.

Den här veckan så har jag yrkesämnen igen och det ska jag ha nästa vecka också, det är teori. Det är tråkigt men jag börjar bli klar med det vi ska göra. Plus att vi brukar få bullar och idag så gjorde min lärare mackor åt klassen som vi fick äta på morgonen. Mamma, pappa och jag har kommit överens om att jag ”bara” ska fika en gång om dagen och inte äta massor då utan kanske bara ta en bulle. Jag måste verkligen se upp med det jag äter nu för det blir mycket sötsaker och det är okej att avstå även om man inte vill och även om jag tränar 3-4 gånger i veckan så kommer jag inte bli av med allt och då kommer det sätta sig på mig. Jag kommer ändå gå upp i vikt nu när jag har börjat där.
Jag var klar med dagens arbete så jag slutade ca halv ett men strax efter slutade hela klassen. Var hemma tidigt som sagt och hade inte så mycket att göra eftersom jag gjorde alla mina läxor igår. Önskar att jag väntat med svenskan till imorgon för jag vill ha någonting att gör när jag väntar på att elevrådet ska börja. Jag slutar kl 14 och elevrådet börjar kl 15 så då har jag en timme att göra ingenting men som tur är ska några andra i min klass också på elevrådet så jag är inte ensam. Ikväll är det träning som gäller och jag hoppas att vi är många. Puss och kram, Åsa


Postat av: erika

köpte den på cubus för 199, värt :D

2009-09-22 @ 23:50:30
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu