Time for the bed

Kom precis hem från kören och det var min första gång, det var kul att sjunga igen men låtarna är ganska svåra dessutom är jag fortfarande lite förskyld och det hjälpte ju inte. Kände igen ganska många ansikten.

Hade tänkt göra mig i ordning för att lägga mig nu, slutade 15.30 i skolan för den här veckan och nästa vecka kommer vi bara vara i Djurhuset. Halva klassen, där jag är med, får lära oss vilka djur det finns och hur man bär dem osv. den andra halva har Levande Planeten där man forskar i olika klimat på jorden, sen nästa vecka kommer vi byta.
See ya tomorrow // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu