Bara två lov kvar

Och så var påsklovet över för den här gången. Har bara två kvar, måste vara så jobbigt att arbeta och inte gå i skolan. Man har inga lov, jätte jobbigt. Idag så har hela familjen bara tagit det lugnt och gjort det som man brukar göra när man har varit borta en vecka. Tvätta, handla. Har varit ute och njutit av solen en stund också.
Kommer inte ihåg om jag nämnt detta i bloggen men jag tror inte det. Jag är klar med vissa kurser redan nu och imorgon och på tisdag så ska vi ha teori och det är de kurserna jag är klara med. Så jag har inget att göra två dagar i veckan. Mina lärare föreslog att jag ska börja med mitt projekt arbete redan nu. När de sa till mig så blev jag helt ställd, det ska man inte börja med nu utan i 3:an. Men efter att funderat fram och tillbaka så kan jag börja lite försiktigt och bestämma mig vad jag ska göra. P.S. Nu är nästan all snö borta. ♥Åsa
April 2009

Postat av: elinvardetja

Är allt bra med dig? :)

2010-04-12 @ 15:10:15
URL: http://elinvardetja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu