Blir så trött

Hade skrivit ett inlägg förut och tänkte ladda upp en bild men då stänger Internet sig! Blir galen, att det ska vara så svårt att funka! Kan bara gör en sak samtidigt och när som helst kan det stänga ned. 
Idag har jag bara legat i sängen och läst samtidigt som jag spelat spel. Nacken gå mot bättrings vägen men halsen är ungefär den samma, det gör ont när jag sväljer vilket är ganska jobbigt. Börjar blir trött fast jag sov till 8:30 idag men det är bra att sova när man är lite sjuk, trodde nästan jag hade feber igår. God natt, ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu