Lätta steg i sommar


Har sett DinSko reklamen ett antal gånger så jag blev nyfiken och gick in på deras sida, hittade flera snygga men håller hårt i pengarna. Just nu går jag runt i mina gamla Convers som är typ 4 år gamla (men inte sönder) och har tänkt börja gå runt i mina högklackade snart för nu är allt grus borta.

Sandalerna högst upp tyckte jag var riktigt snygga, den som var gladiator var kanske lite dyr och sen har jag ju kvar mina sandaler från förra året.
Men ett par ballerina är jag i akut behöv av, hade mina balskor/högklackade ballerinas i onsdag och mina fötter klagade hela tiden, painfull var det!
Gillade dessa på bilden i alla fall, den som bara är vit kanske är lite dyr. 400kr för ett par är lite för dyrt tycker jag. De vita med stenar ligger nog högst på listan, vad tycker ni? // Ida 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu