Speak now or forever shut up


Har varit lite duktig nu och skrivit en labbrapport i Ekologi, visst den ska in på torsdag men nu har jag gjort den så det känns bra. Den här veckan är ganska lugn, har NP i engelska på onsdag och det gäller både Åsa och mig, annars är det lite små saker som måste göras.

Btw om jag ska säga min mening om Bandit all ages så var det freaking awesome! Har sökt på Plan Three, Renegade five och Corroded för att se om de spelar i närheten igen. Måste bara se dem igen!  // Ida

Postat av: Moa

Haha, kan bli ditt sällskap om du vill ;)

2010-04-26 @ 21:49:42
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu