Alike



BILDER: April 2008 / Juli 2010, Nelly´s Fb
Idag har jag fått ganska mycket gjort även om det inte känns som det. Hjälpte pappa kratta ihop gräset efter att han klippt det, gick bort till kolonilotten och kom hem med saker till middagen och vi var och badade för kanske sista gången i år. Men det vet man ju aldrig. Blev mys i soffan med mamma efter middagen, såg nästan hela En värsting till syster och hela Min bästa väns bröllop. Två awsome movies i alla fall. Nu väntar sängen // Ida

Postat av: erika

på första bilden ser jag knappt vem som är vem :P det ser ut som två st idor ;) men kom på att det var ida till höger sedan, (pinsamt om jag har fel nu?)

2010-08-22 @ 03:59:54
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu