Bullbak

Håller på att baka bullar nu. Har haft en stor diskussion men Johannes och Jocke vilka fyllningar jag ska ta. Brukar alltid göra kanel och vanilj men vill ha några andra också. Hittat en kokosfyllning på internet som jag ska ta och jag tror jag kommer ta jordgubbssylt som den sista. Vi får se hur det blir. Har det väldigt skönt här hemma i alla fall. Det är perfekt väder för att baka, mulet och grått och jag lyssnar på Spotify som lättar upp stämningen. ♥Åsa

Postat av: Moa

SV: Jag hade skitkul :D

2010-08-17 @ 16:48:31
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu