Garderobsbekymmer

Berättade för ett tag sen om att shopping = ångest. Dels för att min garderob börjar bli så full, har bett mamma och pappa om en ny men de säger ”nej, du skulle bara köpa ännu mer kläder” vilket kanske är sant. Men när vi var i Skenora sa de att ja kunde få en, bara sådär (?)

Såg en på IKEA när vi var där för ett tag sen men sedan hittar mamma en garderob uppe på vinden, en likadan som jag har i mitt rum. Så frågan är nu om man kan ha två likadana garderober i samma rum? Undrar om jag ens får plats med båda? // Ida

BILD Den här skulle jag gärna ha i mitt rum, lite dyr dock - 6290kr


Postat av: erika

du jag ju designa en egen? eller ja... kombinera ihop en :) det gjorde jag och ångrar mig inte en sekund!

i ditt fall skulle jag gå på en stomme med 1m i bredd, då blir de ungefär dubbelt så stor som du har nu, eller två 50cm där du har korgar i ena och stång i den andra :)

2010-08-09 @ 22:47:49
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu